Dobrý den,

měl jsem čas trochu popřemýšlet, co s Vámi, dělat novou látku podle mého názoru nemá cenu, rozhodl jsem proto jen uzavřít to, co jsme nakousli a předložit Vám požadavky pro ukončení tohoto ročníku.

Níže Vám v odkazu posílám práci týkající se nepřímé řeči, to je poslední věc, kterou jsme začali, sliboval jsem Vám, že se na látku podíváme trochu z jiného úhlu tak, aby odpovídala úrovni upper-intermediate, myslím si, že je v těchto materiálech dobře zpracovaná. Pročtěte si pečlivě vysvětlení a zpracujte cvičení (pozor na slovní zásobu, chtěl bych, abyste ji také ovládali).  Pokud Vám nebude něco jasné, napište mi. Výsledky Vám pošlu v příštím týdnu.

Časové rozložení:

Práce pro maturanty
1. Máte zadáno na tento týden samostudium materiálů k ústní zkoušce v prvním (možném) dubnovém týdnu (viz. předchozí post na blogu).
2. Přidávám ještě tuto práci na nepřímou řeč, zpracujte si ji do konce příštího týdne. Váš výstup zhodnotím testem v následujícím týdnu po zkoušení.
3. V týdnu po svátcích zkoušení ze zeměpisných témat

Práce pro nematuranty
1. Abych Vám mohl uzavřít známku, tak Vás společně s maturanty vyzkouším ústně také v prvním (možném) dubnovém týdnu na jedno z pěti následujících témat, které jsme zpracovávali spolu:

Moje rodné město
Rodina
Současné společenské problémy
Sport a volný čas
Zaměstnání, kariéra

Hodnotit budu Váš jazykový projev z hlediska vyspělosti slovní zásoby (přídavná jména, podstatná jména), gramatických konstrukcích, koherence, obsah nechám na Vás….

  1. Nepřímá řeč, otestuji v následujícím týdnu po zkoušení

REPORTES SPEECH: reported speech

S pozdravem,

 

 

PP